Նախագծային ուսուցում առաջին դասարանում- «Ռոդարի» նախագիծը առաջին դասարանում

Կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցում գործում է  «Իմացումի հրճվանք» ծրագիրը, որն իրականացվում է նախագծերով:

Ուսումնական նախագծերը կազմելիս ուղղորդվում ենք  կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով:

Նախագիծը պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ, որը պետք է ներկայացնել տարբեր ֆիլմերի, ֆոտոշարքերի,ընթերցարանների,աուդիոգրքերի միջոցով։ Նախագծերը լինում են կարճաժամկետ և երկարաժամկետ: Որոշ նախագծեր  ձգվում են ողջ տարվա ընթացքում, այսինքն` շարունակական են: Նախագիծը պետք է ունենա հստակ ձևակերպված խնդիրներ և նպատակներ, որոնց միջոցով կզարգանան սովորողի մի շարք հմտություններ և կարողություններ: Շատ կարևոր է նախագիծ իրականացնելիս գտնել նոր մոտեցումներ, մեթոդներ և կարողանալ դրանք արդյունավետ կիրառել: Այս ուսումնական տարում իրականացրել ենք և դասարանական, և ընտանեկան նախագծեր: Առաջին դասարանում դասարանական նախագծերը ստեղծվում են դասվարի օգնությամբ, իսկ ընտանեկան նախագծերը իրականացվում են ծնող-սովորող համատեղ գործունեության ընթացքում: Նախագծերի արդյունքում ստեղծված նյութերը դասվարը տեղադրում է դասարանական բլոգի համապատասխան  բաժիններում:

Առաջին դասարանում իրականացրել ենք հետևյալ  նախագծերը.

«Տիեզերք», «Ես սեբաստացի եմ», «Ես կարողանում եմ» ,«Խնկոյանական օրեր», «Ամանոր», «Ձմեռային ճամբար», «Ուսումնական արձակուրդ», «Թումանյանական օրեր», «Աղայանական օրեր», «Ռոդարիական օրեր», «Զատիկ»,«Իմ գրադարանը»,«Մայրիկատոն»Էլեկտրոնային այբբենարան:

Ավելի մանրամասն ներկայացնեմ «Ռոդարին մեր դասարանում» նախագիծը:

Նախագծի խնդիրներն ու նպատակներն էին  ծանոթանալով Ռոդարիի ստեղծագործություններին և սովորողներին ներգրավելով ուսումնական գործունեության մեջ`  զարգացնելստեղծագործական երևակայությունը, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական հմտությունները, ստեղծել խմբային (դասարանական) մեդիանյութեր, մեդիափաթեթներ,  «Ռոդարիկ» ընթերցարաններ և աուդիոհեքիաթներ:

Սպասվելիք արդյունքներ՝

Ռոդարիկների ստեղծում

Ռոդարիական մեդիափաթեթի հավաքում և հրապարակում բլոգում

Տևողությունը՝ապրիլի 1-30

Նախագծի ընթացքի նկարագրությունը:

Եթե ցանկանում եք երեխային մտածել սովորեցնել, ապա նախևառաջ հորինել սովորեցրեք: Ջ.Ռոդարի

 

Գիտենք, որ ամենաշատը երեխաները սիրում են պատմել, հորինել, ստեղծագործել ու երևակայել:Առաջին դասարանում ուսուցման հիմքում բանավոր խոսքն է: Առաջին հերթին սկսեցինք կարդալ թումանյանական,աղայանական հեքիաթներ,բանաստեղծություններ,դրա հետ մեկտեղ սկսեցինք հորինել փոքրիկ պատմություններ,ապա paint նկարչական ծրագրով նկարել մեր հորինածը: Բանաստեղծության,հեքիաթից դուր եկած հատվածները նկարելու հետ նաև սկսեցինք հորինել նոր հեքիաթներ և նկարել դրանք: Ընթերցեցինք ռոդարիական  հեքիաթները՝«Շփոթ պապ», «Ալիսա Գլորիկ», «Թարս հարցեր»: Կարդացինք «Շփոթ պապը» հեքիաթը,  ձայնագրեցինք և թողարկեցինք մեր դասարանական բլոգի  Ուրախիկների Ռադիո  բաժնում:Այնուհետև, զարգացնելով հեքիաթը, բաժանեցինք մասերի և նկարչական ծրագրով նկարեցինք,կցեցինք ձայնագրությունը և արդյունքում ստացվեց մեդիահեքիաթ ՝«Շփոթ պապը» : Ռոդարիական հնարքով խառնեցինք մեր իմացած թումանյանական հեքիաթներն իրար, հորինեցինք նոր վերնագրեր, նոր ավարտ,նոր հեքիաթներ, որի արդյունքում էլ ստեղծվեց Հեքիաթների շիլաշփոթ էլեկտրոնային ընթերցարանը: Շիլաշփոթը շարունակվեց, երբ կարդացինք «Ալիսա Գլորիկի» հեքիաթը: Դասարան գլորվեցին մեր հորինած նոր հեքիաթների հերոսները՝Արքայադուստր Ալիսաները: Յուրաքանչյուր սովորողի հորինած հեքիաթից  ընտրեցինք հերոսներ, ստվարաթղթով պատրաստեցինք կերպարներ  և ամրացրեցինք կենցաղում օգտագործվող ամրակների վրա: Դրանցով  դասարանում ամրացնում ենք մեր աշխատանքները: Պատրաստվում ենք այդ կերպարներով ներկայացնել մեդիաներկայացում: Տես նյութը բլոգում:

Գլորիկներին հաջորդեց «Թարս հարցերի» հեքիաթը, որը մեծ ոգևորություն մտցրեց դասարան: Հորինեցինք  թարս հարցեր,  ձայնագրեցինք և հեքիաթն ամփոփեցինք:  Դասարանում հայտարարեցինք  թարս ու շիտակ իրերի օր: Բլոգում տես Թարս ու շիտակ ֆոտոշարքը և թարս հարցերը:

Ռոդարիական հնարքներ օգտագործեցինք նաև Զատիկ նախագծով աշխատելու ժամանակ: Հորինեցինք  զատիկի մասին հեքիաթ, մուտքագրեցինք, նկարեցինք, ու դարձավ զատկական հեքիաթների ընթերցարան: Բլոգում տես «Զատիկն ու փուչիկը» էլեկտրոնային ընթերցարանը:

«Ռոդարին»  միացավ նաև «Ձոն» ստուգատեսին: Պատմեցինք մայրիկների մասին, նկարեցինք մայրիկներին և նրանց  համար պատրաստեցինք զանազան բացիկներ, ծաղիկների թաղարներ,ռոդարիական հնարքներ օգտագործեցինք և  պարզեցինք, թե ինչից են պատրաստված մայրիկները: Լսեք բլոգում:

Ռոդարիական ստուգատեսի ընթացքում ամփոփվեցին ռոդարիական նախագծի արդյունքները, ստեղծվեցին նոր աշխատանքներ: «Ռոդարին»  այն նախագծերից է, որ շուրջտարյա է և արտացոլված է մի շարք նախագծերում:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s